Om mig

23 årig single pige, bosat i provinsen med sin lille hund, i en lille -altfortøset,men "hvornårskaldetellersvære" lejlighed. Hang til alt det gode i livet, en sucker for skæbnen og de gammeldags dyder. interesserer mig for sund livsstil, med hang til det alternative, boligindretning, fotografering, tøj, mode og alt der ellers hører til at være "pige". Maler,laver smykker, og fotograferer på livet løs.- og æææælsker "tingeltangel-markeder", med alt man egentlig ikke har brug for, gode tilbud og noget med historie ikke alle andre har. Derudover er jeg velsignet med en krop der ikke tåler gluten og for meget raffineret sukker, så lækre opskrifter på sådan mad vil jeg dele. elsker min lille hund, min familie, og mine fantastiske venner og veninder, som er der for mig på både regn, og solskinsdage... enjoy- love, Bambi <3

torsdag den 14. juli 2011

man kan ALTID male....

Det der med at ligge syg på sofaen kan altså godt blive lidt kedeligt i længden...- også selvom man har "vidunderligt" regn vejr at kigge ud på...

Jeg har god erfaring med at male... trods min alder er det lykkedes mig at flytte 9 gange..-og alle lejligheder har trængt voldsomt til istandsættelse ved indflytning... det sig være mørkt træ-køkken, ligeså badeværelse, skiftning af tæpper, paneltrælofte, mørke trævinduer, sprossede vinduer, og tis-nikotin-gule vægge... - intet en flittig hånd, rystepudser, forsejler, grunder og HVID MALING, ikke kan klare ;p

På en af mine mange "tingel-tangel-ture" faldt jeg over en gammel reol, og så straks potentiale i den som min nye "klædehænger" blot ved at erstatte hylderne med en bøjlestang, og igen... hæftegrunder og hvid MALING.
Og JO, jeg havde faktisk BRUG for den... - tidligere på ugen, da jeg havde en veninde til sleepover efter eksamens læsning, fredag d 13 for nu at være lidt overtroisk, faldt mit tøj skab "nemlig" sammen..
-Vi havde ligget og hygge-snakket lidt i sengen, og netop slukket lyset, da jeg hører en underlig lyd...-"Brumbassen" mente det nok bare var min nabo, som har til vane at holde pænt vilde fester så bambi´s 40kg tunge spejl falder ned af væggen...(!!) Anyyyywaayys...
 - jeg når netop at få sagt ordene "jeg tror ski skabet falder sammen", og ganske rigtigt..knas, knirk, BANG, og jeg lå fanget under (stof)tøjskab og 10tons tøj..
Det komiske var at Brumbassen et par dage forinden havde hjulpet mig, i flere timer, til gengæld for middag, med at få orden på, hvad der burde være soveværelse, og ikke tøjopbevaring...
SÅ.... jeg havde altså en GOD GRUND, til at få denne reol bragt hjem, for 100kr, af de spejdere der holdt loppemarkedet.. (den ene kontaktede mig senere via facebook for at høre "hvordan det gik med møblerne, og smed i samme vending sit tlf nr. hvis jeg havde brug for hjælp.....- ÅH GUD.. SÅ desperat er jég dog ikke...)

Reolen har fået sin maling i dag, og jeg synes faktisk den er blevet ret så fin :) i samme vending fik benene på en lille blå velourpuf også en gang maling, man blir sådn lidt "sjov i hovedet" af oliebaseret maling i en lille lejlighed...



jeg fik også vasket vinduer på ydersiden...-efter Bedstes anvisning gøres dette med pæneste resultat hvis solen ikke tørrer vandet på vinduerne for hurtigt, så regnvejret idag var oplagt hertil

Efter et dejligt bad har jeg nu lavet mig en, velfortjent, kop the og sat mig til rette i sofaen.
God aften til jer
Love

Ingen kommentarer:

Send en kommentar