Om mig

23 årig single pige, bosat i provinsen med sin lille hund, i en lille -altfortøset,men "hvornårskaldetellersvære" lejlighed. Hang til alt det gode i livet, en sucker for skæbnen og de gammeldags dyder. interesserer mig for sund livsstil, med hang til det alternative, boligindretning, fotografering, tøj, mode og alt der ellers hører til at være "pige". Maler,laver smykker, og fotograferer på livet løs.- og æææælsker "tingeltangel-markeder", med alt man egentlig ikke har brug for, gode tilbud og noget med historie ikke alle andre har. Derudover er jeg velsignet med en krop der ikke tåler gluten og for meget raffineret sukker, så lækre opskrifter på sådan mad vil jeg dele. elsker min lille hund, min familie, og mine fantastiske venner og veninder, som er der for mig på både regn, og solskinsdage... enjoy- love, Bambi <3

søndag den 20. november 2011

JEG HAR

... en syg overbo!
-bogstavelig talt.
Jeg ved ikke hvad hans definerede syndrom er, men noget er der galt..-Hver søndag morgen blir jeg vækket af, at han snakker med sig selv..-diskuterer nærmere.. (og ja, i min bolig blok er ret lydt, hvilket faktisk kan være ret informativt hvis man ikke gider SE en fodbold landskamp-håndbold eller lignende... man er ikke i tvivl om hvornår Danmark scorer :p -eller når folk går på toilette..YUMMI.. :o)
Udover min overbo´s liflige diskutteren med sig selv, er han også stor fan af mig og Chloé- som han kalder "pusser"....
En aften jeg havde en ven ovre til middag, knirkede min brevsprække..(hvilket er underligt fordi postbudene jo, endelig, ikke skal have for meget motion, og der derfor er blevet sat postkasser til samtlige lejligheder op i stueetagen...) - Anyways..-i min gang lå to breve.. skrevet på brevpapir, med duft, og hjerter....-corny??
-yes INDEED!!
Min "kære overbo" skrev således om vi ikke skulle gå en tur i parken med "pusser" og lære hinanden bedre og kende, for han synes jeg var så smuk og sød.... OHHH MYYY..!
Min, meget mandige, gæst gik op og afleverede brevene tilbage til ham, og forklarede pænt det ikke havde nogen interesse...!
Jeg kan ikke lade være med at have lidt ondt af ham-Mr. Corny... han er jo tydeligvis ikke normal..
Min veninde jagter han gennem byen, en anden sender han blomster og venter udenfor den butik hun arbejder i..
ja... tvivler på jeg kommer til at savne mine naboer :p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar