Om mig

23 årig single pige, bosat i provinsen med sin lille hund, i en lille -altfortøset,men "hvornårskaldetellersvære" lejlighed. Hang til alt det gode i livet, en sucker for skæbnen og de gammeldags dyder. interesserer mig for sund livsstil, med hang til det alternative, boligindretning, fotografering, tøj, mode og alt der ellers hører til at være "pige". Maler,laver smykker, og fotograferer på livet løs.- og æææælsker "tingeltangel-markeder", med alt man egentlig ikke har brug for, gode tilbud og noget med historie ikke alle andre har. Derudover er jeg velsignet med en krop der ikke tåler gluten og for meget raffineret sukker, så lækre opskrifter på sådan mad vil jeg dele. elsker min lille hund, min familie, og mine fantastiske venner og veninder, som er der for mig på både regn, og solskinsdage... enjoy- love, Bambi <3

onsdag den 23. november 2011

keith jarret...

keith jarret.... vienna concert, part 1


er et GENI på et flygel!
Jeg blev første gang præsenteret for nogle af Jarrets mesterværker som 14 årig da min, dengang bedste ven, spillede hans egne fortolkninger på et stort sort flygel, i en smuk musikstue på en gård i bonderup...
siden dengang har klaver, som det eneste instrument, kunnet nå mit hjerte, næsten uanset musik genre..
dette stykke, part 1 fra vienna concert, er ét af mine absolute favs..!-uden tekst, bringer musikken mig tilbage til minder jeg ikke kan definere, og slet ikke sætte ord på..
måske ind i en tid, jeg endnu ikke ved hvad bringer, udover mine drømme..
men hos min mambi, i det lille hus i skoven, fyldt med stearinlys, knitren fra pejsen, og hjertevarme som man kun finder hos sin moar, bliver jeg sat tilbage til barndommen, lader tankerne flyve... her indfinder dette stykke af keith jarret sig helt perfekt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar