Om mig

23 årig single pige, bosat i provinsen med sin lille hund, i en lille -altfortøset,men "hvornårskaldetellersvære" lejlighed. Hang til alt det gode i livet, en sucker for skæbnen og de gammeldags dyder. interesserer mig for sund livsstil, med hang til det alternative, boligindretning, fotografering, tøj, mode og alt der ellers hører til at være "pige". Maler,laver smykker, og fotograferer på livet løs.- og æææælsker "tingeltangel-markeder", med alt man egentlig ikke har brug for, gode tilbud og noget med historie ikke alle andre har. Derudover er jeg velsignet med en krop der ikke tåler gluten og for meget raffineret sukker, så lækre opskrifter på sådan mad vil jeg dele. elsker min lille hund, min familie, og mine fantastiske venner og veninder, som er der for mig på både regn, og solskinsdage... enjoy- love, Bambi <3

tirsdag den 15. maj 2012

en mellemstation i livet..

håber jeg en eller anden dag blir et så struktureret menneske at jeg kan opdatere en blog lidt oftere en én gang mdrligt..

men sådn er jeg nu engang altså bare... snart 24 og stadig ikke helt på plads..

apropo at være på plads har jeg i dag låst og lukket både tid og lejlighed gennem de sidste 1,5 år..

selvom det er vemodigt og angstprovokerende at sige sin lejlighed op, snart færdiggøre nuværende studier, og ikke vide hvor eller hvornår man skal påbegynde nye, er den følelse af frihed man finder i ikke at være bundet af noget meget rar..

de næste par måneder vil jeg bruge på landet, med eksaminer, sommerfester og grillaftner i den danske sommer som forhåbetlig rammer os inden længe..
og en blog-opdatering en gang om måneden.. ;)




LOVE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar