Om mig

23 årig single pige, bosat i provinsen med sin lille hund, i en lille -altfortøset,men "hvornårskaldetellersvære" lejlighed. Hang til alt det gode i livet, en sucker for skæbnen og de gammeldags dyder. interesserer mig for sund livsstil, med hang til det alternative, boligindretning, fotografering, tøj, mode og alt der ellers hører til at være "pige". Maler,laver smykker, og fotograferer på livet løs.- og æææælsker "tingeltangel-markeder", med alt man egentlig ikke har brug for, gode tilbud og noget med historie ikke alle andre har. Derudover er jeg velsignet med en krop der ikke tåler gluten og for meget raffineret sukker, så lækre opskrifter på sådan mad vil jeg dele. elsker min lille hund, min familie, og mine fantastiske venner og veninder, som er der for mig på både regn, og solskinsdage... enjoy- love, Bambi <3

fredag den 25. maj 2012

Ulla min Ulla..

historien om Ulla er lang, og går egentlig way back.. vi har kendt hinanden forever, som i siden 10- års alderen.. men først blevet tætte indenfor de sidste 5 år..

kender i dét, når et andet menneske kender én bedre end én selv...
hendes tanker bliver mine ord..
hun sms´er når jeg sender hende en tanke..
i går skulle hun ha lave tattoo, og da hun skrev hun havde "taget en alvorlig beslutning" vidste jeg præcis hvad hun skulle.. uden vi havde snakket om det..

Ulla (ikke hendes rigtige navn) og Lonnie (ej heller mit navn) har telepatiske evner..
girlfriends soulmates.. no word needed..


en sådn veninde er den største gave man kan få her i livet, udover ens egen familie..
jeg lader altid de folk der står mig nærmest vide hvad de betyder for mig, og idag havde jeg denne lille sommerbebuder med til ulla i rækken hvor vi hyggede på solskinsterassen.

LOVE LOVE LOVE


Ingen kommentarer:

Send en kommentar